Υπολογισμός θερμίδων και έντασης ΦΔ
min / kg
1820
KcalΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΔΑΠΑΝΗ
4.8
MET
ΕΝΤΑΣΗ
Δραστηριότητα | Ένταση |
---|---|
Ανάβαση βουνού με φορτίου 10.5-21kg |
|
Περπάτημα με παιδί, 2.5-3.1 mph, σπρώξιμο καροτσιού |
|
Περπάτημα, 4 mph, λεία επιφάνεια, πολύ δυναμικό |
|
Πεζοπορία, σε ανώμαλο δρόμο (Taylor Code 040) |
|
SKATEBOARDING, αγωνιστικό, έντονη προσπάθεια |
|
Περπάτημα, σε χόρτο |
|
Περπάτημα, κανονικός ρυθμός, σε άμμο |
|
Ανέβασμα σκαλιών (stair climbing),ή σε σκάλα (CLIMBING UP LADDER) (Taylor Code 030) |
|
Ανάβαση βουνού με φορτίο 5-10kg |
|
Ανάβαση βουνού με φορτίο 0-4.5kg |
|
Ανάβαση βουνού, χωρίς φορτίο |
|
Περπάτημα ΜΕ ΣΚΥΛΟ |
|
Ανέβασμα σκαλιών (stair climbing), τρέχοντας (γρήγορος ρυθμός) |
|
Περπάτημα, 3.5 mph, δυναμικό, λεία επιφάνεια, περπάτημα για άσκηση |
|
Περπάτημα, αγωνιστικό |
|
Ανέβασμα σκαλιών (stair climbing), αργός ρυθμός |
|
Backpacking, hiking or organized walking with a daypack |
|
Περπάτημα, 5 mph, ΑΝΗΦΟΡΙΚΑ, 3% grade |
|
Περπάτημα, για άσκηση, με πέδιλα του σκι, περπάτημα Nordic, γρήγορος ρυθμός |
|
Περπάτημα, 2.8 - 3.2 mph, μέτριος ρυθμός, λεία επιφάνεια |
|
Περπάτημα, 5 mph, λεία επιφάνεια |
|
Περπάτημα, 2.9-3.5 mph, ΑΝΗΦΟΡΙΚΑ, 1-5% grade |
|
Πεζοπορία ή περπάτημα σε κανονικό ρυθμό μέσα από αγρούς και πλαγιές |
|
Σπρώξιμο αναπηρικού αμαξιδιού |
|
BACKPACKING (Taylor Code 050) |
|
Περπάτημα σε ανηφόρα, 2.9-3.5 mph με κλίση 6-15% |
|
Περπάτημα, προς και από την δουλειά ή το μάθημα κτλ (Taylor Code 015) |
|
Περπάτημα αναψυχής (ΓΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ) (Taylor Code 010) |
|
Ανάβαση βουνού με φορτίο21+ kg |
|
Κάθε σωματική δραστηριότητα χαρακτηρίζεται από συγκεκριμένη ένταση η οποία εκτιμάται με την βοήθεια των
METs (Μεταβολικά Ενεργειακά Ισοδύναμα)
< 3.0 mets
<4 kcal/min
ΧΑΜΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ
3.0-6.0 mets
4-7 kcal/min
ΜΕΤΡΙΑΣ ΕΝΤΑΣΗΣ
>6.0 mets
>7 kcal/min
ΥΨΗΛΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ
Μεταβολικά Ισοδύναμα (METs)
Είναι μοναδικά για κάθε είδος άσκησης και εκφράζουν την ενεργειακή κατανάλωση που τη χαρακτηρίζει σε σχέση με την ενεργειακή κατανάλωση σε συνθήκες ανάπαυσης. Αντικατοπτρίζουν δηλαδή πόσο πιο “ενεργοβόρα” είναι μία δραστηριότητα από την ανάπαυλα! (Ainsworth και συν, 2000).